HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? XXXIX

betunagy 2013.02.06. 20:59

           Búcsúzom

őrült dolog

de, mintha búcsúznál

még látom, ahogy intesz

és elnyel az utca

őrült dolog

de, mintha búcsúznék

még látom, ahogy intek

és fordítok hátat

 (akár, magamnak is!)

Kati szerint az érzés

keserédes

(forgatom számban a szavakat)

hagyjuk a francba!

dobjunk be inkább

egy keserűt, édes!



1napr.jpg
Pezzetta Umberto fotó




          Csatát vesztek

 volt már ilyen

nem akartam győzni sosem

de, az igazság az lenne

hogy a háborút

én nyerjem meg



2napr.jpg
Pezzetta Umberto fotó



            Magam vagyok

de ez jó

munka után hazaérve

a cipőlehúzós kisszéken

üldögélhetek

és ha úgy van kedvem

az egész estét itt tölthetem

közben sajnálgathatom magam

hogy megint elfárasztott

a mai nap

de ez jó

hogy senki nem vigasztal

mert most annyit érne csak

mint, hazafelé az úton

a frissen esett hóban

lábnyomom

aminek elkövetőjét

most a sarokba dobom



3napr.jpg

Pezzetta Umberto fotó

Címkék: Pezzetta Umberto Mit csinálsz most

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr965066488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása