HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? VII

betunagy 2012.05.27. 11:10

 

       Szentháromság-szobrot szentelünk

szegény nagyon ronda

de az önkormányzatnak

csak erre futotta

pedig az unió is

támogatta

nya, most már mindegy

szenteljük fel

 

     Kerülgetem a bringásokat

felfogni nem tudom, hogy

miért mész biciklivel

ha van kocsid

ha meg nincs

miért nem maradsz otthon

 

        Kávézom

Balázs telefonon hív

úgy mondja

hogy ápolja rokoni kapcsolatait

„anya, iszunk egy kávét valahol?”

és kávézunk egy teraszon

„és azt mondtam már....”

„igen, már százszor”

„és ezt meséltem….”

„ezt is már ezerszer”

és én mégis csak beszélek

ő meg már nagyon sietne

mert mindig siet valahova

de rokoni kapcsolat letudva

hát, csumbi-bumbi

 
3 koncert.jpg
Nagy Kata fotó





           Elnézést kérek

                       Zsoltinak

talán nincs neted

vagy valamivel

 megsértettelek

ha megsértettelek

akkor sajnálom

nem akartalak

rendetlen vagyok

talán rossz helyre

tettem le egy poharat

vagy a rágómat

nem a szemétbe dobtam

csak lenyomtam valahova

bocs

többet nem fordul elő

 

Címkék: hazám Balaton Zsolti Mit csinálsz most

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr144548753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása