HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? L

betunagy 2014.02.23. 11:43

felho_villany_1393154108.jpg_1600x757

E-fáradtam

de te azért

e-mailben

majd tudasd

mi a szarért  nem

e-meled fel

rohadtul okos telefonodat

hogy végre

e-mondhassam

velem  mi a baj

ha végre összeköt

egyszer majd bennünket

az elektronika

akkor üzenem majd:

hiába a sok virtuális társ

én nem bírom tovább

 e-gyedül

 

Írok születésnapomra

köszönöm a Facebooknak

hogy ismerőseimmel  tudatta

milyen rohadt öreg lettem

köszönöm az ismerőseimnek

kiknek a Facebook szolgáltatása

miatt eszébe jutottam

és köszönöm a családomnak

a barátaimnak

és küldöm mindenkinek

aki szereti….

ja, és köszönöm kormányomnak a rezsicsökkentést

 Világbéke!

 

 

Múzsámnak jó éjt kívánok

ráírom versem egy felszólításra

olvashatatlanná teszem a  számlamagyarázatot

(amiből amúgy sem értettem egy szót sem)

ha akar valamit még tőlem E.ON

hát szólítson fel újra

csak azt írom rá

hogy aludni ment a múzsa

eddig azt hittem

hogy csak akkor alszanak ők

ha háború van

az én múzsám

alszik békében is

 hát, szép álmot neki!

 

Ideges vagyok

türelmetlen és fáradt

nem akarok megadni és kapni telefonszámot

nem akarom egy fülemhez ragadt készüléknek

elmondani, hogy miért vagyok ideges, türelmetlen és fáradt

azt akarom, hogy mint egy húsevő növény

záródjon össze tenyered, mikor kezem teszem bele

azt akarom, hogy azt a rossz Baba-tusfürdő

illatot érezzem, amit sosem szerettem

azt akarom, hogy hunyorítson-kacsintson a szem

mi a szar bajod van? - kérded a cseten

 semmi, mondom én   

Címkék: László Zsolti Szakony Attila

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr885605644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FZH 2014.05.20. 08:54:56

E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik!

betunagy 2014.05.20. 09:23:57

@FZH: nagyon szépen köszönöm
süti beállítások módosítása