HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? XXVI

betunagy 2012.09.22. 14:51

               Állok reggel az erkélyen

voltaképpen

szeretem ezt az utcát

a nyugdíjasokat is

ahogy leskelődnek

a függöny mögül

vagy lógnak ki az ablakból

félmeztelenül

voltaképpen

nincs itt semmi baj

hallgatom

hogy a két hajléktalan

miről hőbörög a padon

visszaintek Csabinak

aki a reggeli kávéját issza

szeretem ezt a templomot is

evangélikus ugyan, de nem baj

meg Csány-val sincs semmi baj

jó fej vót

de, hogy több vasárnap reggelt

nem bírok ki itt

az biztos!



                    Frászt kapok a faliórától

mert pöttyög

egyfolytában és egyre hangosabban

pöttyög és közben mutatja az időt

(jó, tudom, hogy ez a dolga!)

csak ne figyelmeztetne ilyen gyakran

hogy valahonnan elkések

meg, hogy valamiről

már rég lekéstem

mint Alice nyula

kapkodok össze-vissza



               Pénzt keresek

ja, nem munkával!

azzal túl sokat nem lehetne

hanem téli ruháim zsebeiben

és, kincseket találok!

egy kétforintost

egy régi bevásárlószámlát

(ó, mennyi mindent vettem!)

egy zsebkést

ez már nem tom, mire kellett

egy jó kis diót

na, ezt csípem, ezt visszateszem

meg ötveneseket

meg húszasokat

nya, összejön egy doboz cigire

az a hét krajcár!



                 Szilvás gombócot főzök

bár nem szeretem, de a hűtő

és a spájz tartalma

ezt dobta ki

lehetséges vacsoraként

hát! álljunk neki

mert Horváth Rozi szerint

tök egyszerű

nya, összegyömiszkéltem

a főtt krumplit a vajjal

(köszi, nekem ez így vacsira jó is volna!)

de szegény szilvák

mögöttem megmagozva várják

hogy valami történjen már  velük

na, akkor gyümölcsök  gyerünk!

a legjobb, mikor pihentetni kell

csak erre ráfáztam már többször

mire kipihentem magam

a tésztával lett valami baj

de most figyelünk!

…………………………………

a rosseb, pedig most figyeltünk!

szétmállott megint majd’ az összes

mert, figyusz Horváth Rozi!

vaj nem is kellett volna bele

Béres Kati szerint!

Címkék: Mit csinálsz most

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr594795968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása