HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? XXVII

betunagy 2012.10.08. 19:03

            Búcsúzkodom

igazad van, Judit asszony

minek pakolgatni a tegnapot!

figyeljünk inkább a holnapra

az kifizetődőbb ma

és dobjuk a tűzre az ócska, régit

(bocs, Attila, tudom nem így gondoltad!)

én, meg nehezen értem ezt a mostani valamit

mert rossz irányba haladtam megint

mindig hátrafelé gondolkodtam

mert hittem, mint a régiek

hogy a múlt segít



tuz.jpg

Szakony Attila: Tűzszünet 



              Dolgozom

                               (Benedek Bálintnak)

jó, a bivalyok nem tartották be

a szemkontaktus-szabályt

de szerkesztő elfogadta

úgyhogy nem gáz

sportból kapok egy kérést

hogy dobjak le egy portrét

mindegy, hogy kiről

(mert, hogy mit akar

azt csak fejben döntötte el Ő)

én kérem, hogy közelítésként

ha csapatot nem is

legalább sportágat

kapjak segítségként

állatmenhelyi kutya

hogy ne legyen felismerhető?!

gondolom valaki már őt

is kiokosította

oszt sajtóperrel vagdalózhat

Balassi Bálint meg egy hasábra ráférjen

persze balra nézzen

most már csak azt kérdezem:

„legyen trikóban

az évszaknak megfelelően?”


       

      Önkéntes véradásra megyek

mert kérte a vöröskereszt

én meg jószívű vagyok

oszt belemegyek

azért lelkükre kötöm

hogy hagyjanak nekem is 

egy keveset

sokáig nem mosolyognak rajtam

mert nem találják a vénámat

én meg esküszöm

hogy mikor jöttem

olyanom még volt

szorosabbra húzzák

karomon a madzagot

pumpálnak, böknek

és én már úgy hiszem

bánom ezt a nagylelkűséget

bele sem merek gondolni

ha ez a dolog nem önkéntes lenne!




Címkék: média hazám Szakony Attila Mit csinálsz most

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr74822889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása