HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? XLIX

betunagy 2013.07.29. 21:03

               Beszélek túl sokat

talán mert túl sokat

vagyok egyedül

ezért, ha véletlenül

találok valakit

aki elnehezült

és csak bólintani nem fáradt

akkor már folyik is

belőlem a szó megállíthatatlan

de kéri, hogy csak fél órát

maradjak csendben

húsz perc után megsajnál

kérdezi, valami baj van?

igen baj van

nem bírom ezt az apartmant 


SZAK5547.jpgSzakony Attila fotó



              Nézem este a tüzet

mögöttem okoskodva figyel a hegy

előttem a déli part bulizik ezerrel

a tűzben meg

 folynak egybe az emlékek

keverednek össze az évek

és az évszakok

már nem különülnek el

 a napszakok sem

kedd lesz péntekből

hirtelen kora reggel

az álmatlan éjből

(ha én úgy akarom)

úgy, hiszem sikerült:

megállítottam az időt!



               Anna-napra írok

sötétkék bikini volt

beájult tőle a kisváros!

meg  a görkorcsolya Csehszlovákiából

amivel törtem össze térdem-bokám

mert enyém volt 8 évesen a világ

meg a sümegi buszmegálló

ahol minden péntek délután

csodáltam meg azt a miniszoknyát

amilyent, majd én is akarok!

és vártam, hogy milyen új könyvet  kapok

egyre gyakrabban álmodom

egyre gyakrabban ébredek arra

hogy mindezt neked elmondom



          Emlékszem

gyalogoltunk, emlékszem

förtelmes nyár volt

izzott-hallucinált a beton

előttünk az úton

nyárfasor haldokolt

a szomjúságtól és a portól

megírtam első versem

ezekről a fákról

ami már elveszett

Címkék: Balaton Zsolti Szakony Attila

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr715432706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása