HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Maradjak itt?

betunagy 2016.06.12. 01:33

Beszélgetést kezdeményezek a Schwarz-lakótelepen

kérdezem az osonó macskát

hogy hova lesz az út

megáll, válla felett visszanéz

de nem válaszol

egyszer leült mellém a szőlőben

egy róka

ő sem szólt semmit

csak ült

(azt mondták rá másnap,

hogy veszett volt)

nem volt az!

csak társaságra vágyott

amilyen veszettül én is vágyom

hogy üljön le mellém valaki

de mivel már éjfél elmúlt

csak a Schwarz-lakótelep fáit

kérdezhetem ebben a szürke-szorongó

szeptemberben

„Maradjak itt?”

és lám!

óvatos-lágyan

nemet intenek a hársfaágak

 

roka_2.JPG

 

Nem kunyerálok többé

soha ennyit nem kunyeráltam még

mint neked

talán csak az esti imákban

hogy csukódhasson már le végre a szemem

és maradjon nyitva az Övé

oszt’ az Övé nem volt mindig nyitva

mikor pont kellett volna

talán csak pislogott, vagy más valakire figyelt

értem az egészet

meg hogy nem én vagyok már középen

értem az egészet

és lassan már lelépek

csak még játszottam volna újra azt az elrontottat

még maradtam volna a sokadalomban

abban a sokadalomban

ahol mindig a hátsó sorban vártam

de ez a szerelem már rég nem instant

nem oldódik a kunyerálásra

hát reggel a csészét a csap alá tartva várom

hogy olvadjon össze kávém

azzal az egy szem kockacukorral …

 

Címkék: Balaton

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr338123680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása