HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Édes élet

betunagy 2012.05.17. 18:57

       Édes élet I

vörös fényben tévednek el az utcák

cikáznak bárok neon reklámi közt

taxiba ülök

ezüst szem fut végig harisnyámon

szurokban hagyott cipőmre találnak majd

kóbor királyfik

kirakatok üvegtábláiban

itt hagyom örökre másom

mert ma éjjel elveszítelek

itt hagylak valahol a taxi hátsó ülésén

 

     Kinn az erkélyen

Alattam majdnem az egész város

Felettem egy kevés égbolt

Elvágyódom innen mégis

Ez alól a pár csillag alól is

Felettem az egész égbolt

Alattam a városból egy szelet

Elmegyek innen mégis

Ez felől a pár csillag fölül is

Rád hajoltam

Mögöttem most alszol csendben

Így jól van ez

De nem szeretem ezt a várost sem

Miért akarnék repülni fölébe?!

 

       Ünnepeim

A feldíszített konyha közepén

őrt állok ünnepeimen,

és várok.

Fellampionoztam,

vacsorát főztem,

szebbé kenőcsöztem magam,

és várok.

Pedig szerettem az elindulás zaját,

az induló vonatok szagát,

s most fogadkozom,

hogy itt hagyom ezt az ócska vitatkozást.

Meddig várjak még?

Hány kurva ünnepet?!

 

      Édes élet II

vörös fényben tévednek el az utcák

kitaposott cipőm olajoshordó mögé rúgva

nézem arcom az aszfalton megrekedt pocsolya tükrében

mert ma éjjel elveszítettek

itt hagytak valahol a hátsó ülésen

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr974522777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása