HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? IV

betunagy 2012.05.17. 21:42

        Aggódom

mindig, ha elmegy egy mentőautó itt

a lakás előtt

felhívom az összes gyereket

mind a kettőt

hogy otthon vannak-e

Misi azt mondja a telefonba:

„könyörgöm,  anya, most aludtam el!”

Balázs meg azt:

„anya, hagyj békén! egy kórház mellett laksz!” 

 

   Nevelnek

most egyél, most ne egyél

most igyál valamit

most ne igyál annyit

most ne dohányozz,

mert megárt

most ne gondolkodj

mert az is megárt

most mondj valamit

csúnyán beszélsz

inkább ne mondj semmit

mikor én nem neveltem soha senkit

nem értem miért érez késztetést

arra mindenki,

hogy engem viszont kell

 

          Szenvedek a blogommal

miért nem engedi odaírni

amit oda akarok írni

ahova akarom

miért nem hagyja

hogy ott maradjon

ahova akartam

hogy ott maradjon

de lúzer vagyok

még a saját blogomnak

sem tudok parancsolni

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr684523182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása