HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? IX

betunagy 2012.06.01. 18:57

            Munka után hazamegyek

bekopogok a bolt hátsó ajtaján

mivel reggel nem volt pénzem

most rendezem a tartozást

a sarkon a bank biztonsági őre

dohányzik „kézcsók” mondja

mosolyog, bentről gondolom

régóta nem hiányzik

rám dudál a nyolcas gyorsjárat

visszaintek Lajosnak

a cipőboltos csajok

már felmosnak

én meg ma is sóvárogva  a kirakat előtt

na, majd megvárom a nyári vásárt

akkor majd télre megveszem

azt a rohadt jó szandált

a pékségben örülnek nekem

így fél hatkor hazaviszem

amit ma nem tudtak eladni

Szandra túlüvölti a hajszárítót

és két cappuccino között

levágja a hajam

akkor is, ha nem akarom

Imi a sarokban a harmadik sörével

Anti, meg önkényesen kibérelte

a legtutibb helyet

Miki a pultnál Heinekennel kezében

egyfolytában beszél

Piri nem, én szeretem, ha beszél

kér egy pohár vizet a szendvicsember

a következő körben meg pisilni szeretne

nem gondolok bele

hogy Tati a hasán-hátán táblákkal hogy oldja meg

 a parkoló őrök beazonosítják

újra  a kocsim

oszt isznak valamit, mert nincs itt baj

elém teszi a hosszúlépést  Gabika

jópofizik hozzá, de legalább

nem zöld ma rajta a harisnya

kozmetikus csajszik talpig fehérben

ingerlik kétóránként a férfinépet

közterület-fiúk szigorúan besandítanak

mi kezünket feltartva esküszünk

hogy eszünkbe sem jutott a cigaretta

itt a belváros közepén

hazajöttem az én kis falumba

 
kis falu.jpg
















        Beleférek a farmerba

Piri hozta

és nagyon tetszik

de nem jön rám

én meg ebbe

nem nyugszom bele

esténként tágítom

és fogyózom ezerrel

de ehhez még

nagyon sok pörköltet nokedlivel

nem szabad megennem

 

U.i.: nya, begomboltam!

Piri meg hozott egy szoknyát

egy számmal kisebbet

és nagyon tetszik…..

 

       Főzök

tök szép zöldségeket kaptam

most csupa szín a konyha

s mivel ma szombat van

főzök is egész nap

sürgök-forgok

pucolok-hámozok

habarok-rántok

ahogy anyutól tanultam

aztán meg vagyok elégedve

mert isteni finom lett minden

de kedd este megfogadom

hogy soha többé zöldbabot

és karalábé levest sem

eszem egymás után négy napon

s mivel nem jött fel egyik fiú sem

szerda a napja annak

mikor minden megy a szemétbe

de péntek délután

a zöldségeshez megyek

 

 

Címkék: hazám

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr234559944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása