HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Magamra hagynak

betunagy 2015.11.29. 01:27

Magamra hagynak télen

épp a mozaiklapok illeszkedését néztem

kínosan ügyelve rá, hogy csíkra ne lépjek

mikor, azt mondtad, hogy lelépsz

erre megvontam a vállam

mire te azt mondtad ez flegmaság

mire én azt gondoltam

ez túlélési stratégia

bár kérdeztem volna még valamit

de tudom mennyire utálod kérdő mondataim

hát csak léptem óvatosan

hogy bakancsom orra-sarka ne bántsa a vonalakat

látod milyen egyszerű ?!

társat kerestem

és ő tanítja meg nekem

hogy kell élni egyedül

hazafelé a füredi úton nagy ívben

azt a döglött macskát kikerültem…

magamra_telen.jpg

 

 Magamra hagynak nyáron 

épp’ a hangyák menetelését néztem a lábam mellett

mikor azt mondtad, hogy holnap elmész

bólintottam, hogy jó

és tudtam jól

hogy te nem látod a hangyák menetelését

mert agyban már rég elindultál

mondtam valamit, nem emlékszem mit

de arra azt mondtad:

„jaj! ez a kérdés, most muszáj volt?!”

ez gondolom nekem szólt

mert rajtunk kívül nem volt más, csak a hangyák

meg, mert a nevemen szólítottál

mondtad:

„magadra hagylak kicsim, hogy pihenj”

jó, mondtam, úgyis meg kell mosnom a hajam

meg összepakolni a gondolataimat

meg nézni  kicsit egyedül a Holdat

oly sok tennivalóm van!

de azóta zűrösebb az éj

mióta magamra hagytál magammal

azóta nehezebben szárad a hajam

magamra_hagynak_nyaron.jpg

Fotó: Szakony Attila

 

Magamra hagynak ősszel

épp Lennont hallgattam

mikor bólintottál

ellenkezést-nyafogást nem tűrően

hogy, de! holnap elmész

nem nyafogtam-ellenkeztem

bólintottam, hogy ja

aztán mégiscsak emészt

az egyedüllét

hogy nem tudok megoldani

egyszerűnek tűnő dolgokat

amik még sikerültek tegnap

pl.: télire cserélni a hűtővizet

vagy javítani a záron

hogy nyíljon a nyelve

vagy falra képet szögelni

hogy örüljek a rendnek

izzót tenni a kiégett helyébe

virágoknak vizet adni

vagy egyszerűen menni

Á-ból  B-be ebben

 az adventi ködben

ebben az ünnepes hangulatban

mikor agyamban-szívemben

csak hétköznap van

nélküled nem örülök a rendnek!

és hagyom szomjan halni a virágokat

valószínű, hogy fordítva volt

hallottam mögötted zörögni a zárat

és utána kezdtem Lennont hallgatni

magamra_hagynak_osszel.jpg

Fotó: Szakony Attila

Címkék: Szakony Attila

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr808123674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása