HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? X

betunagy 2012.06.13. 23:18

 

           Névnapot kívánok Lászlónak

boldogot, persze, hogy boldogot

ott lesz majd a blogomon:

hogy boldog névnapot, László!

oszt olvashatja a WC-n ülve

bármikor, ha szomorú lenne

de nem szomorú egy névnapos

inkább megbont egy üveg bort

természetesen rosét

mert az élet szép :)


          Blikket olvasok

na fene Marsi Anikó

meg új kanapét vett

mi van, nem plagizált

mostanában senki

hogy ez lett a vezércikk

de azért valaki csak elvágta

a torkát valakinek

vagy legalább tegnap rájött

hogy mégis inkább meleg

vagy csak egyszerűen

sok száz milliót adócsalt

és még csak a kezét sem

vágták le azonnal

nem nagy kihívás ez a lap

egy presszókávé alatt

a végére is értem

és ilyenkor mindig megbecsülöm magam

milyen jó nekem

nem kell gondolkodnom

hogy lemondjak-e

milliókat sem kell

elköltenem havonta

milyen jó, hogy élek

nem lettem brutális gyilkosság áldozata

és, de jó, hogy nem adtam

kölcsön a Zalatnaynak!

Címkék: média László

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr634586933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása