HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? XXIX

betunagy 2012.11.01. 22:50

               Nézem az esőt

most innen bentről

de meg is kívántam

hogy rám csöpögjön

hűthetné kicsit a lázam

hogy maradjon bennem

még egy kevés alázat

lefelé a földre

meg fölfelé a mennybe


parkban.jpg

Nagy Kata fotó















             Nem tudok elaludni

mert valamit biztosan nem húztam ki

valamit nem oltottam el

valamit nem tettem a helyére

valamit nem vittem le

valamit elfelejtettem

nya, nem érdekel!

eloltom a villanyt, oszt alszom!

de, valamit még nem mondtam el

valamit még nem bocsátottam meg

valamit nem mertem még bevallani

valakit elfelejtettem telefonon felhívni

valakit sikerült ma is

akaratomon kívül megbántani

nya, felkapcsol a kislámpa

mégis csak kell az a esti ima!



                Cipőt veszek

 este kipakoltam egymás mellé lehetőségeimet

nem sok jóval kecsegtetett

az a lyukas talpú félcipő

a varrása-bomlott bakancs

meg a lekopott orrú csizma

ezért útba ejtem a cipőboltot ma

és stabil őszi-téli lábbeliket próbálgatok

egészen addig, míg meg nem találom

leárazva az igazit, „A szandálom”

aki  még  nyáron lett a barátom

csak akkor még drága volt nagyon

most hazafelé az úton

mellemhez szorítva a cipős dobozt

azon gondolkodom

hogy megint győzött a szív

(meg a kereskedelmi marketing)

a józan ész felett



Címkék: Nagy Kata Mit csinálsz most

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr454873506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása