HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? XLV

betunagy 2013.05.06. 19:39

             Hurrá, nyaralok!

szekrényből előkotrom

a strandolós cuccot

és vigyorogva elindulok

de a strandot  már

nem én foglalom el

mert megelőzött a természet

úgyhogy

csak ülök a padon

és nosztalgiázom arról

mikor még nem rozzant stég

hanem lépcső vezetett a vízbe

meg még kőből volt a büfé

ahol most egy hosszúlépés mellett

Jolikával megvitatjuk az aktuális

gazdaságpolitikai helyzetet

persze szidjuk a rendszert

aztán Elek büféjében

cigarettát veszek

ezt nemsokára már csak

egy arra kijelölt helyen tehetem

és szidjuk a rendszert

aztán kifizetem a vízdíjat

a helyi adókat

és hozzájárulásokat

és nagyon csúnyán

szidom a rendszert

     

 

         Vasárnap reggel felébredek

nem túl jó, ha az ember mellett

nagyon szorgalmas szomszéd él

mert még nincs fél hét

de már füvet nyír szegény

persze nyírni azt kell

mert a fű, az már csak ilyen

de 11-kor már azon

gondolkodom

hogy ennyi füve nincs is neki

szerintem, csak ül  fűnyírója mellett

és ,mint én a laptopon

nyomok be egy új albumot

ő nyomja a gombot

mert ,neki zene füleinek

megkívántam egy láncfűrészt

szorgalmas szomszéd vs én

és szabnám kezét-lábát

hogy enyhítsem tettvágyát

tom, nem hiszitek

du. fél öt van és még nyomja

Isten is törölte homlokát

a hetedik napon

oszt, pihenjünk, mondta

szomszéd nem pihen

Ő  ekkora zajban

Istent meg sem hallja!



             Egyedül vagyok

oszt’ parázok

fűnyírósnak elfogyott a benzinje

vagy , fejlámpájából az elem

mert,  fél kilenckor este

még nyomta

szerintem ,most hazament

hazamennék én is

ha ,várna valaki

akkor ,hazamennék én is



          Kártyázom

szeretem, ahogy elmosolyodsz

mikor jó lapot osztok

megnyugtató ez nagyon

hogy neked még nincs

pókerarcod



Címkék: hazám Balaton Zsolti Mit csinálsz most

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr875285228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása