HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? I

betunagy 2012.05.06. 09:27

felho villany.jpg

Szakony Attila fotója

 Plagizálok 

lopok József Attilától egyet

néha onnan,

ahonnan nem veszik észre

most például

a Dunánál ülve, elmerengve

arra gondolok, hogy

nem szeretnék hajóvonta lenni

mert akkor nem találkozhatnék

soha  senkivel

 

   Ismerkedem a neten II. 

hívjuk úgy, hogy László

próbáltam, hogy Lajos,

de akkor nem válaszolt

gondolkodhatnék párszor

mielőtt leütöm a billentyűt

de megtaláltam,  mint tűt

a kazalban

s most az jár az agyamban

hogy biztosítást kötök

mindegy, hogy mire

fő, hogy szeressen

 

 Haragszom

jó, nem sokáig

egy két órát

egy két napot

aztán megbocsátok

mindig, mindenkinek

mindent megbocsátok

nem visz rá a szívem

hogy visszadobjak kővel

nagyon úgy hiszem

hogy Jézus

tökre csípett volna engem

 

     Spájzot takarítok 

jó már megbántam

most két napja

nemcsak ott van kupi

hanem a konyhában is

 

     Parázok egy darázstól

felajánlottam neki az összes nyílászárót

de nem élt vele

ijesztgettem szóban

pókokról mesélve

meg hogy az sem jó neki

hogy a villanyvezetéken fityeg

de nincs kedvem vele

éjszakára a szobát megosztani

úgyhogy összetekerhető

újságpapírt keresek

bocs darázs

 

     Mosok 

na ez így egy kicsit túlzás

bepakolom a mosógépet

megnyomok egy gombot

és itt várok

hogy kiteregethessek

(ez mos itt kisípolva)

ki volt megint az a hülye

aki a zsebében hagyta

a papír zsebkendőt?!

 

     Lakkozom a körmöm a strandon

nem vágta le senki a füvet tegnap óta

a közmunkások meg a büfében isznak

a WC is zárva, jó tudom

szezonon kívül nem szabad pisilni

polgármester úr tavaly mondta

hogy jövőre nem lesz már iszap

ő is meg az iszap is maradt a helyén

hülye fecskék meg csak röpködnek

itt a stég felett

mikor innen mindenki elmegy

ők miért örülnek annyira,

hogy hazajöttek?!

felcsípném azt a horgászt ott,

aki két órája kinn ül a parton

de nem érdeklem őt sem

csak a botjára figyel

hát kilakkozom a körmöm

bár nem illik a tájhoz

de illettem én valaha is

valamilyen tájhoz ?!

feketére

 
     Bevásárolok

na ez jó móka mindig

függ attól, hogy mennyi a pénzem

mennyire vagyok éhes éppen

meg hogy, milyen kedves

ez a hentes, aki most rám néz

 

     Vásárolok a péknél 

nem tudom  személyemnek szól-e

vagy csak én vagyok paranoid

de én kapom mindig

a legkisebb stanglit

„köszönjük a vásárlást”

szól még utánam a pék

köszönheted is

megint rám sóztad

a tegnapi kiflit

 

      Hosszúlépést iszom a büfében

a németek helyett megjöttek a csehek

ezért a másik székre dobódik

dzsekim a büfében

és még morog is hozzá

hogy miért oda tettem

mintha nem lenne elég hely

hogy leüljenek!

ebben a magyar faluban

mert odaírtátok a táblán

olyan kevesen vagyunk már magyarok

hogy legalább mi ne cseszegessük egymást

ja! és juss el egy szemetesig végre

azzal a kurva cigarettacsikkel!

 

          Takarítok

Slow azt mondta: „ez a tapéta dekadens”

most porszívócsővel a kezemben

ülök itt a fotelben

ez a nappali tényleg dekadens

úgyhogy, hagyjuk a francba az egészet

a porszívót visszaviszem a helyére

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: hazám Balaton László Szakony Attila Mit csinálsz most

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr444491043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása