HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Mit csinálsz most? XX

betunagy 2012.08.12. 15:07

                     A strandon vagyok

nya, győzött a természet végre

az önkormányzat vs Balaton

összecsapást megnyerte a tó

visszajött az iszap

meg benőtte a nádas

a stéget

ennek a fürdőzők nem

de a kacsák örülnek

meg a szigetbelépős hattyúk

hülye madarak

én nem engedném ,mondjuk

hogy nyakamra számot varrjanak

de, ti tudjátok!


allok a piros lampanal.jpg

                                                                                                             

 



   

  Szakony Attila fotó




                                       Állok a piros lámpánál

az meg két irányt kínál

mehetek előre, vagy jobbra

tovább az imádott Balatonra

vagy vissza a városba

(bánom, hogy Mini-ékről tegnap lemaradtam)

gondolkodom

de hátam mögül rám dudálnak

úgyhogy megyek

 vissza a városba

hogy este majd újra megbánjam

azt hogy hazaértem

és hogy az a szemét lámpa

C-verziót nem engedett

Te meg csak nézd LCD-tévédet

(vagy LSD-det)

ezt a három nagybetűt mindig összekeverem

javít: nézd csak LED-tévédet

bár ezt a három betűt sem ismerem

de lehet, hogy jobb minőségben

mossa az agyat, mint az előbbiek



                Pitét sütök

Gabi receptje, de nem mondta végig

mert kávét kért egy vendég

és most itt vagyok kérdésekkel

hogy nyújtom ki, mikor már pihent?

meg, mit csinálok a meggyel?

meg, mekkora tepsire szól ez a recept?

francba Gabi, meg kávévendég!

nem hívhatlak fel , mert elmúlt éjfél

…………………………………………………..

na elkészült, és legszívesebben

nagyon csúnyán felhívnálak

mert olyan éles kést nem találtam

amivel ezt a pitét kockákra vágjam


Címkék: Balaton Zsolti Szakony Attila Mit csinálsz most

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr144708381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Camedia 2012.11.13. 03:39:47

Az Állok a piros lámpánál c. vershez:
jó kis vers, a TV tényleg csak az agyat mossa.
Kis technikai segítség:
LCD = Liquid Crystal Display
LSD = lizergsav-dietilamid (ilyen TV nem létezik)
LED = Light Emitting Diode
ezen kívűl létezik még katódsugárcsöves TV (régi)
és plazma-TV (ez a menő)
Köszönöm, Betti

betunagy 2012.11.13. 08:20:41

@Camedia: köszönöm a technikai segítséget :)
süti beállítások módosítása