HTML

nagybetu

Utolsó kommentek

  • Camedia: Szia Betti! Szép versek! Gratulálok. Lehet, hogy nem emlékszel rám, de én emlékszem rád. Beszélg... (2016.10.14. 00:07) Évszakaim
  • betunagy: @FZH: nagyon szépen köszönöm (2014.05.20. 09:23) Mit csinálsz most? L
  • FZH: E-fáradtam című versed hatalmasan nagyon tetszik! (2014.05.20. 08:54) Mit csinálsz most? L
  • betunagy: a napraforgók úgy tudták, hogy a Nap forog (mert minden élőlény önmagából indul ki)- ha én forgok,... (2013.01.08. 09:17) Mit csinálsz most? XXVIII
  • Camedia: A fotó nem tetszik. Ez viszont nagyon: "és már most fáj hogy nélküled leszek és ami rosszabb hog... (2013.01.08. 02:15) Mit csinálsz most? XXXIII
  • Utolsó 20

Kamaszkor

betunagy 2012.05.20. 21:21

        Szobafogságon

A zene most olyan, mint az ajtócsukódás: idegesítő.

Mint minden mozdulat, mert remeg a kezem,

a fejem meg változatlanul fáj.

Most szeretnék cigánykereket hányni,

(kettest kaptam rá, egyszerűbben:

nem tudok cigánykereket hányni)

vagy jó lenne egy nagyot röhögni

(elvesztettem a humorérzékemet,

ha kinézek az ablakon, csak azt látom,

hogy a szomszéd lány pofátlanul

seggbe rugdossa a verebeket)

Csak ez az átkozott írógép ne kattogna!

Pedig már a dobozába is visszazártam,

fáraszt, hogy mindig rímeket kell neki szereznem.

Most pedig igazán nincs hozzá kedvem,

meg röhögni sincs kedvem…..!

Kóborolni! Az jól jönne!

Árnyakat kergetni, elénekelni nótánkat

az önkénteseknek,

vagy más baromságot csinálni…

Egyelőre fáj a fejem.

Inkább rágyújtok, és nagyon komolyan

megfigyelem, és megállapítom,

hogy a kezem még mindig remeg.

(1978. december 28.)        

 

          Én voltam

annyira én,

 hogy megbotránkoztatattalak

álarcnélküliségemmel

(1978. november 29.)     

 

       Unalom 

Megunt, piszkos presszók,

dülöngélő névnapok,

utolsó szál cigarettám,

ma már hallgassatok!

 

Ágyamban alvó szomjas hajnalok,

rideg reggelek,

lámpák megtört fénye,

ma verseim temetem.

 

Elég mára az eltompító mámor,

fényes csillogás is minek

kell kabátunk alá?!

 

Itt kell maradnunk ezen a világon,

és annak is örülnünk kell,

hogy ünnepeink változatlan hétköznapok.

(1978. november 19.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagybetu.blog.hu/api/trackback/id/tr424528175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása